wtorek, 17 września 2013

Witam wszystkich w ten szaro- deszczowy dzień.

Żeby nieco go rozjaśnić postanowiłam użyć żółtego koloru do pisania, od razu mi lepiej:)
Co Wy możecie zrobić by i Wam zaświeciło słońce? Oczywiście trening!!!!!!!!!!!
Ja już po:) I pewnie dlatego u mnie słońce grzeje ze zdwojoną siłą.
Trening z rana nie dość, że poprawia humor to poprawia wydolność, koncentrację, dotlenia organizm i daje powera na resztę dnia (prawie jak Knopers ;p).
Kto nie znajdzie czasu na pełny trening polecam chociaż10-15 min. aktywności. Rób co chcesz: pajace, trucht w miejscu, wymachy rąk, nóg, co tylko ci przyjdzie do głowy, a od razu poczujesz się lepiej. Rozgrzejesz, rozruszasz ciało i umysł do dalszej pracy.
Ja właściwie to już po dwóch, bo gruntownie posprzątałam mieszkanie ;) więc słońca mi na dziś nie zabraknie:) Wiadomo, że sprzątanie to nie trening, ale to zawsze coś. Godzina prac domowych to spalone 202 kcl. Warto dbać o czystość:)

Dopiero się rozkręcam w tym całym "blogowaniu" , więc błagam o cierpliwość jeśli chodzi o zamieszczanie zdjęć ćwiczeń, filmików, ale obiecuję że niebawem się pojawią.
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz